100 läsare och jag gör en smink och hår video!

sen jag startade den här bloggen har jag haft 25 läsare, och startade den för inte så längesen, och om jag får 100 läsare så ska jag lägga upp en video när ja visar hur ja sätter i hårförlängningen och sminkar mig till vardags !
men iallafall.. första skoldagen idag ju! och de gick väll bra gick ju inte så länge. efter så drog jag och annie ner till stan o träffade max, och sen var vi på stan ett tag o sen drog vi hem till mig o käka, o nu sitter annie och kollar på bolibompa den sötisen :') och jag sitter o nördar framför datorn. vi kanske ska baka sen o vi orkar, vilket som självklart bli misslyckat! men skitsamma, skriver imorgon eller senare, chingching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0