Lovin

tja folks! nyss kommit hem från både stan och birsta, blev ju lite inköp! jag skulle ju köpa en ny laddare till min systemkamera men dom sålde inte  sånna så vi köpte en annan grej som man kan ladda alla slags batterin. så nu ligger min systemkameras bateri o laddar och ska snart ta bilder på mina köp ;)


så.. här är en bild på skorna, hahah fult att de går upp där på sulan vid tårna.. men dom är skitsköna att gå i och grymt snygga. dom kostade 699 på scorett!

ansiktsmasker, från kicks 20 kr styck

hårnålar, från kicks 20 kr.

en skitbra concealer från kicks typ 300 kr nånting har ja för mig..

och man fick med domhär som a.. är typ bra till huden.

bh från cubus o kommer inte ihåg varen kostar och orkar inte gå o kolla.
och ett par tights från ginatricot!

kofta från cubus 199 kr, älskar den!

de är två nya saker på denhär bilden, ny tröja med USA flagga från ginatricot, 199 kr
och jeanstightsen från cubus för 299 kr,

har bestält hem lite shampoo och balsam från lush också :) och en vanilj parfym och en vanilj puff sak.
och en onepiece!
visar bilder på dedär när de kommer hem ;)
nu ska jag ta ett bad och chilla med ansiktsmask!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0