vi väljer inte hur vi dör, men vi väljer hur vi vill leva.

förlåt för dålig uppdatering. ska gottgöra er ja lovar, men hade det jobbigt igår, åkte till pappas hus med mamma,magnus,emelie och alexandra o deras mamma. hämtade lite saker och sen tog ja några tröjor som var pappas. ni kommer aldrig att förstå dendär jobbiga känslan när man skulle in i huset och ut från huset.. så igår så kastade jag mig ner i sängen ocg drog täcket över huve o somnade o sov hela natten. så därför blev det ingen uppdatering, men nu gör ja de så va nöjd. idag så slapp ja skolan pga av att ja va ledsen igår o att ja inte skulle klarat av skolan idag . så idag ska ja bara vara hemma o chilla o nörda film, hoppas jag får hem mina saker idag eller imorgon! har beställd saker från:

http://lush.se/  detta har jag beställt därifrån;
                           
vanilj puffpuder,           vanilj parfym, köpte den på sticka i mitten.    balsam mot tort  och behandlat hår.

ett shampoo med näring eller vare nu är.

och sen har jag vunnit saker från tradera:

läppstift,

läppglans.
conuts med vanilj lukt. (lip balm)typ en paj som också luktar vanilj (lipbalm)

cupcake, ( ska sätta den på en kedja o ha som halsband ) hahah bah fatt ja tycker dom ser så jävla go ut.

och sen så har jag ju beställt en onepiece också! ser ut såhär:

älskar ju norge och grått, så då blev de en grå onepiece med norskt mönster liksom :)

så .. allt dehär väntar jag på o.o
hoppas att jag får hem det snart, nu ska jag käka nåe o sen blir de väll film eller ngt.
tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0